Dobu dodání uvidíte u každého produktu uvedenou. Zboží je buď na objednávku v Nepálu, nebo máme vybrané limitované kolekce skladem. U zboží, které Vám v Nepálu ušijeme na objednávku, je dodací doba 6 týdnů. Proč tak dlouho? Kvůli tomu, abychom mohli nabízet nepředražené zboží. Nejsme a nechceme být velkovýrobci. Nefungujeme tak, že bychom objednali tisíce a statisíce kusů na sklad a ty postupně prodávali. Naopak. Chceme nabízet originály, využívat ruční práci, obměňovat kolekce i několikrát do měsíce, připravovat pro Vás akce a neustále Vás bavit novinkami! To by ovšem nebylo ekonomicky možné, pokud bychom nejdříve nepřijali vaše objednávky a až podle toho nezadali výrobu v Nepálu a Indii.
Limitované kolekce oproti tomu máme v limitovaném množství na našem pražském skladě. Tím pádem objednávku můžeme po obdržení Vaší platby do pár dní expedovat – většinou je do tří dnů už na cestě k Vám.
Chápeme, že vybírání oblečení na internetu může být složité… Proto teď intenzivně pracujeme na přeměřování každého kousku, který nám z Nepálu přijde, abychom se ujistili, že se mistr švec neutnul! :) U každého produktu najdete uvedené jeho přesné rozměry v tabulce velikosti – vážně doporučujeme se přeměřit! Dali jsme navíc na zpětnou vazbu od našich zákaznic a už tento podzim připravíme speciální kolekci, která padne všem :) Kalhoty ve skutečně dlouhé, prodloužené velikosti a příjemné, pohodlné XXL modely do velikosti 50, které budou i dámám s opravdu ženskými křivkami :) No a kdybyste se náhodou do své velikosti netrefila, nic se neděje. Kousek Vám samozřejmě vyměníme!
Samozřejmě! Kdyby Vám oblečení nebylo, stačí nám ho vrátit. K zásilce prosím připojte papírek s číslem objednávky, důvodem reklamace a vzkazem, za jaký kousek z e-shopu byste zboží ráda vyměnila :)
Každý kus je originál – to je naše zásada! Drtivá většina zboží Thao nese prvky ruční práce (výšivky, potisky látek apod.). Navíc nejsme velkovýrobci, co chrlí jeden design a jednu barvu po milionech kusů. V našem oblečení budete vždy originální, to garantujeme! ;) Jako „limitovaná kolekce“ je označeno zboží, které dostaneme na sklad jen jednou, a to zpravidla po desítkách kousků od jednoho modelu. To znamená, že v okamžiku, kdy se vyprodá, už nikdy nebude v nabídce znovu (třeba z důvodu, že stejná látka už v Nepálu jednoduše nebude k dostání). Jestli se vám líbí něco v limitované kolekci, tak s nákupem vážně neotálejte :)) Některé modely se vyprodají během pár hodin...
Platbu převodem či kartou jsme zavedli ze dvou důvodů. 1) Pro vás je to nejlevnější (dobírka sama o sobě je kvůli přirážce pro dopravce o dost dražší). 2) Právě díky platbám předem můžeme ceny zboží držet tak nízko – víme, že o zboží máte opravdu zájem, tedy můžeme ho s klidným vědomím (a svědomím) objednat. Není třeba započítávat do ceny každého kousku riziko, že půlku objednávek si zákazníci nepřevezmou... Což se bohužel dříve stávalo, lidé brali objednávky velmi nezávazně, a nám pak hodně zboží přebývalo na skladě :( Samozřejmě jsou obchody, které takové služby nabízí, ale právě toto riziko pak musí být započítáno v ceně zboží – a my zdražovat nechceme. Proto není možné zboží platit až po převzetí na obchodě. Na druhou stranu – pokud zboží nesedí, můžete ho vrátit a své peníze dostanete zpět na účet. Dobírku většinou umožníme, když si o ni napíšete do poznámky k objednávce. Jestli si chcete ověřit, že o předem poslané peníze nepřijdete, koukněte na náš Facebook – najdete tu komentáře spousty spokojených zákaznic, které už zboží mají dávno doma :)
Je to jednoduché – máme rozumné marže. Dnešní masová módní výroba chrlí oblečení ve velkém, často po milionech kusů od jednoho designu a barvy. Kromě strojů se k tomu používá levná (mnohdy dětská) pracovní síla, dělníci pracují ve špatných podmínkách, šetří se na kvalitě... Obchodník si nasadí marži stovky až tisíce procent a vy si pak například šátek s výrobní cenou 5 Kč koupíte za 150 Kč. Od výrobců, kteří dostanou nejméně, se na ceně zboží projeví cena všemožných agentů, dopravních společností, marketingových agentur, nájemců obchodních hal... My kupujeme zboží přímo od rodinných dílen v Nepálu a rovnou ho nabízíme na internetu. Mezičlánky tak odpadají a když marži nastavíme rozumně (ne ve stovkách procent), zůstává finální cena i pro vás stále příjemná.
Thao odebírá zboží od rodinných dílen v Nepálu, jejichž majitele i pracovníky osobně známe. V Nepálu a Indii se žije s mnohem menším rozpočtem než u nás – většina obyvatel si nevydělá více než kolem 2000 Kč měsíčně. Na druhou stranu se tu v restauraci najíte za 15 Kč. Pracovníci v našich dílnách mají nadprůměrné platy, pracovní dobu stejnou jako u nás, jejich děti chodí na soukromé školy... Vykořisťování třetího světa se nám prostě nelíbí a nejsme pokrytci, abychom nedodržovali to, co hlásáme!
Právě proto, aby zboží mohlo zůstat tak levné! Nejsme a nechceme být velkovýrobci. Nefungujeme tak, že bychom objednali tisíce a statisíce kusů na sklad a ty postupně prodávali. Naopak. Chceme nabízet originály, využívat ruční práci, obměňovat kolekce i několikrát do měsíce, připravovat pro vás akce a neustále vás bavit novinkami! To by ovšem nebylo ekonomicky možné, pokud bychom nejdříve nepřijali vaše objednávky a až podle toho nezadali výrobu v Nepálu a Indii.
V současné době část výroby rozšiřujeme i do Indie, kde pod hranicí chudoby žije asi třetina obyvatel. Důvodů, kromě podpory místních malých dílen, je hned několik. Indie nabízí další originální možnosti designů, potisků, látek…a my rozmanitost milujeme! Rozložení výroby do další země navíc snižuje riziko, že vaše objednávky nebudou vyrobené včas. To se může stát nejen v případě, kdy jsou naše rodinné dílny v Nepálu plně vytížené, ale hlavně v důsledku nečekaných událostí – například kvůli častým výpadkům energií či následkům ničivého zemětřesení v roce 2015. Nebojte se ale, že by kvůli tomu naši nepálští zaměstnanci strádali! Například rodiny postižené zemětřesením jsme finančně podpořili a pomohli jim, doslova, opět postavit střechu nad hlavou. V neposlední řadě díky vaší přízni neustále rosteme a s tím jde hledání nových možností ruku v ruce!
Jednak podporujete rodinné dílny, které jsou sociálně i environmentálně odpovědné. Např. dílna, která nám dodává oblečení, má elektřinu na solární pohon, její pracovníci žijí ve velmi solidních podmínkách a její majitel se dokonce sám účastní pomoci v jednom z nepálských sirotčinců. Za druhé ze zisku obchodu Thao přispíváme stejnojmenné neziskové organizaci, která provozuje dětský domov v Nepálu. Mysha, majitelka obchodu Thao, původně v Nepálu založila právě neziskovku na pomoc místním dětem. Asi po roce si ale uvědomila, že získávání peněz od sponzorů není její „šálek kávy“. Chtěla pro neziskovku pracovat na plný úvazek, ale zároveň jí přišlo morálně nesprávné brát si z darů pro Nepál plat. Ten ale potřebovala, aby měla z čeho žít. „Četla jsem knihu o Tomáši Baťovi a moc se mi zalíbilo heslo: Vydělávejte, nežebrejte. Rozhodla jsem se, že Thao se také musí ubírat touto cestou,“ říká Mysha, která pak rozjela obchod s nepálskou módou. Dnes je většina provozu neziskové organizace kryta právě z darů ze zisku obchodu Thao.
Jako v každé normální rodině, až na to, že máme několik desítek dětí :) O děti se starají „tety“, které je vychovávají, vaří jim, pomáhají s úkoly a vším, co je třeba. I děti mají samozřejmě své povinnosti a střídají se s pomocí s úklidem a v kuchyni. Celkově se je snažíme vést k zodpovědnosti a samostatnosti, což jsou v Nepálu poměrně vzácné vlastnosti :) Kromě soboty se chodí v Nepálu do školy každý den, takže volné soboty využíváme na výlety, chození do kina nebo třeba plavání.
Ano, můžete nám přispět finančně, anebo se přímo v Nepálu zapojit jako dobrovolník. Pro bližší info se prosím podívejte na neziskovka.thao.cz.
Srdce

Každý kus je originál více

Limitovaná kolekce
Pomoc

Pomáháte dětem více

Máme dětský domov v Nepálu
Ruční výroba

Ruční práce více

Móda s příběhem
Na našem webu používáme a zpracováváme cookies. Tím, že stránku využíváte, s tím uvádíte svůj informovaný souhlas. V případě nesouhlasu je bohužel nutné, abyste web opustili.