< zpět

Často kladené dotazy

Jaká je doba dodání?
Dobu dodání uvidíte u každého produktu uvedenou. Zboží je buď na objednávku v Nepálu, nebo máme vybrané limitované kolekce skladem. U zboží, které Vám v Nepálu ušijeme na objednávku, je dodací doba 6 týdnů. Proč tak dlouho? Kvůli tomu, abychom mohli nabízet nepředražené zboží. Nejsme a nechceme být velkovýrobci. Nefungujeme tak, že bychom objednali tisíce a statisíce kusů na sklad a ty postupně prodávali. Naopak. Chceme nabízet originály, využívat ruční práci, obměňovat kolekce i několikrát do měsíce, připravovat pro Vás akce a neustále Vás bavit novinkami! To by ovšem nebylo ekonomicky možné, pokud bychom nejdříve nepřijali vaše objednávky a až podle toho nezadali výrobu v Nepálu a Indii.
Limitované kolekce oproti tomu máme v limitovaném množství na našem pražském skladě. Tím pádem objednávku můžeme po obdržení Vaší platby do pár dní expedovat – většinou je do tří dnů už na cestě k Vám.
Jakou velikost mám objednat?
Chápeme, že vybírání oblečení na internetu může být složité… Proto teď intenzivně pracujeme na přeměřování každého kousku, který nám z Nepálu přijde, abychom se ujistili, že se mistr švec neutnul! :) U každého produktu najdete uvedené jeho přesné rozměry v tabulce velikosti – vážně doporučujeme se přeměřit! Dali jsme navíc na zpětnou vazbu od našich zákaznic a už tento podzim připravíme speciální kolekci, která padne všem :) Kalhoty ve skutečně dlouhé, prodloužené velikosti a příjemné, pohodlné XXL modely do velikosti 50, které budou i dámám s opravdu ženskými křivkami :) No a kdybyste se náhodou do své velikosti netrefila, nic se neděje. Kousek Vám samozřejmě vyměníme!
Mohu zboží vyměnit, když mi nebude sedět?
Samozřejmě! Kdyby Vám oblečení nebylo, stačí nám ho vrátit na adresu Thao.cz, Na Košince 106/3, 180 00 Praha 8 – Libeň. K zásilce prosím připojte papírek s číslem objednávky, důvodem reklamace a vzkazem, za jaký kousek z e-shopu byste zboží ráda vyměnila :)
Co znamená, že je zboží v limitované kolekci – a proč toho není v limitovaných kolekcích víc?
Každý kus je originál – to je naše zásada! Drtivá většina zboží Thao nese prvky ruční práce (výšivky, potisky látek apod.). Navíc nejsme velkovýrobci, co chrlí jeden design a jednu barvu po milionech kusů. V našem oblečení budete vždy originální, to garantujeme! ;) Jako „limitovaná kolekce“ je označeno zboží, které dostaneme na sklad jen jednou, a to zpravidla po desítkách kousků od jednoho modelu. To znamená, že v okamžiku, kdy se vyprodá, už nikdy nebude v nabídce znovu (třeba z důvodu, že stejná látka už v Nepálu jednoduše nebude k dostání). Jestli se vám líbí něco v limitované kolekci, tak s nákupem vážně neotálejte :)) Některé modely se vyprodají během pár hodin...
Musím platit předem? Dávám přednost dobírce, anebo chci zboží zaplatit osobně při převzetí v Praze...
Platbu převodem či kartou jsme zavedli ze dvou důvodů. 1) Pro vás je to nejlevnější (dobírka sama o sobě je kvůli přirážce pro dopravce o dost dražší). 2) Právě díky platbám předem můžeme ceny zboží držet tak nízko – víme, že o zboží máte opravdu zájem, tedy můžeme ho s klidným vědomím (a svědomím) objednat. Není třeba započítávat do ceny každého kousku riziko, že půlku objednávek si zákazníci nepřevezmou... Což se bohužel dříve stávalo, lidé brali objednávky velmi nezávazně, a nám pak hodně zboží přebývalo na skladě :( Samozřejmě jsou obchody, které takové služby nabízí, ale právě toto riziko pak musí být započítáno v ceně zboží – a my zdražovat nechceme. Proto není možné zboží platit až po převzetí na obchodě. Na druhou stranu – pokud zboží nesedí, můžete ho vrátit a své peníze dostanete zpět na účet. Dobírku většinou umožníme, když si o ni napíšete do poznámky k objednávce. Jestli si chcete ověřit, že o předem poslané peníze nepřijdete, koukněte na náš Facebook – najdete tu komentáře spousty spokojených zákaznic, které už zboží mají dávno doma :)
Oblečení Thao nese prvky ruční práce a ze zisku ještě přispíváte na pomoc dětem v Nepálu. Jak je tedy možné, že je tak levné? To je nějaké podezřelé...
Je to jednoduché – máme rozumné marže. Dnešní masová módní výroba chrlí oblečení ve velkém, často po milionech kusů od jednoho designu a barvy. Kromě strojů se k tomu používá levná (mnohdy dětská) pracovní síla, dělníci pracují ve špatných podmínkách, šetří se na kvalitě... Obchodník si nasadí marži stovky až tisíce procent a vy si pak například šátek s výrobní cenou 5 Kč koupíte za 150 Kč. Od výrobců, kteří dostanou nejméně, se na ceně zboží projeví cena všemožných agentů, dopravních společností, marketingových agentur, nájemců obchodních hal... My kupujeme zboží přímo od rodinných dílen v Nepálu a rovnou ho nabízíme na internetu. Mezičlánky tak odpadají a když marži nastavíme rozumně (ne ve stovkách procent), zůstává finální cena i pro vás stále příjemná.
V jakých podmínkách žijí vaše švadleny a kolik si vydělají?
Thao odebírá zboží od rodinných dílen v Nepálu, jejichž majitele i pracovníky osobně známe. V Nepálu a Indii se žije s mnohem menším rozpočtem než u nás – většina obyvatel si nevydělá více než kolem 2000 Kč měsíčně. Na druhou stranu se tu v restauraci najíte za 15 Kč. Pracovníci v našich dílnách mají nadprůměrné platy, pracovní dobu stejnou jako u nás, jejich děti chodí na soukromé školy... Vykořisťování třetího světa se nám prostě nelíbí a nejsme pokrytci, abychom nedodržovali to, co hlásáme!
Proč je dodací doba zboží tak dlouhá?
Právě proto, aby zboží mohlo zůstat tak levné! Nejsme a nechceme být velkovýrobci. Nefungujeme tak, že bychom objednali tisíce a statisíce kusů na sklad a ty postupně prodávali. Naopak. Chceme nabízet originály, využívat ruční práci, obměňovat kolekce i několikrát do měsíce, připravovat pro vás akce a neustále vás bavit novinkami! To by ovšem nebylo ekonomicky možné, pokud bychom nejdříve nepřijali vaše objednávky a až podle toho nezadali výrobu v Nepálu a Indii.
Odebíráte zboží výhradně z Nepálu?
V současné době část výroby rozšiřujeme i do Indie, kde pod hranicí chudoby žije asi třetina obyvatel. Důvodů, kromě podpory místních malých dílen, je hned několik. Indie nabízí další originální možnosti designů, potisků, látek…a my rozmanitost milujeme! Rozložení výroby do další země navíc snižuje riziko, že vaše objednávky nebudou vyrobené včas. To se může stát nejen v případě, kdy jsou naše rodinné dílny v Nepálu plně vytížené, ale hlavně v důsledku nečekaných událostí – například kvůli častým výpadkům energií či následkům ničivého zemětřesení v roce 2015. Nebojte se ale, že by kvůli tomu naši nepálští zaměstnanci strádali! Například rodiny postižené zemětřesením jsme finančně podpořili a pomohli jim, doslova, opět postavit střechu nad hlavou. V neposlední řadě díky vaší přízni neustále rosteme a s tím jde hledání nových možností ruku v ruce!
Jak přesně nákupem zboží Thao pomáhám?
Jednak podporujete rodinné dílny, které jsou sociálně i environmentálně odpovědné. Např. dílna, která nám dodává oblečení, má elektřinu na solární pohon, její pracovníci žijí ve velmi solidních podmínkách a její majitel se dokonce sám účastní pomoci v jednom z nepálských sirotčinců. Za druhé ze zisku obchodu Thao přispíváme stejnojmenné neziskové organizaci, která provozuje dětský domov v Nepálu. Mysha, majitelka obchodu Thao, původně v Nepálu založila právě neziskovku na pomoc místním dětem. Asi po roce si ale uvědomila, že získávání peněz od sponzorů není její „šálek kávy“. Chtěla pro neziskovku pracovat na plný úvazek, ale zároveň jí přišlo morálně nesprávné brát si z darů pro Nepál plat. Ten ale potřebovala, aby měla z čeho žít. „Četla jsem knihu o Tomáši Baťovi a moc se mi zalíbilo heslo: Vydělávejte, nežebrejte. Rozhodla jsem se, že Thao se také musí ubírat touto cestou,“ říká Mysha, která pak rozjela obchod s nepálskou módou. Dnes je většina provozu neziskové organizace kryta právě z darů ze zisku obchodu Thao.
Jak to funguje ve vašem dětském domově, na jehož provoz nákupem zboží Thao přispívám?
Jako v každé normální rodině, až na to, že máme několik desítek dětí :) O děti se starají „tety“, které je vychovávají, vaří jim, pomáhají s úkoly a vším, co je třeba. I děti mají samozřejmě své povinnosti a střídají se s pomocí s úklidem a v kuchyni. Celkově se je snažíme vést k zodpovědnosti a samostatnosti, což jsou v Nepálu poměrně vzácné vlastnosti :) Kromě soboty se chodí v Nepálu do školy každý den, takže volné soboty využíváme na výlety, chození do kina nebo třeba plavání.
Mohu podpořit děti ve vašem dětském domově nějak jinak než nákupem zboží Thao?
Ano, můžete nám přispět finančně, anebo se přímo v Nepálu zapojit jako dobrovolník. Pro bližší info se prosím podívejte na neziskovka.thao.cz.
Proč nakupovat u nás
Lichotíte nám ...
Face

Ve středu dorazily dvoje gaťky, tak jsem jedny hned provětrala. Materiál super, krásně barevné a pohodlné. Jsou skvělé! :) a už se těším, až bude dost teplo i na šatičky.

Zdenka, Sokolov

Face

Přišla mi ledvinka! Hodnocení: Komunikace 100%. Doprava a čekání 100%. Zboží samotné 100%. Závěr: Včera byla zatěžová zkouška a zážitek pro mne naprosto luxusní :) důležité po ruce, přitom mě nikde nic neotravuje, nepřekáží a netahá. DĚKUJIIII.

Dáda, Liberec

Face

Dnes mi dorazily troje kalhoty a kabelka. Musím pochválit kvalitu látky a šití, jsem

Jiřinka, Facebook

Kdo jsme

Značka THAO spojuje obchod s kvalitní módou ruční výroby a neziskovou organizaci. Dáváme nepálským chudým dělníkům práci, a tím šanci na lepší život. Dětem zdarma poskytujeme vzdělání.

Garance spokojenosti

Pokud nebudete spokojeni, peníze za vrácené zboží vám obratem vyplatíme zpět.


Garance spokojenosti
Obchodní podmínky
Volná místa

Máte dotaz?

Kontaktujte nás

Sledujte nás na facebooku